بــــــــــــــوقـ! ممنوع...

بــــــــــــــوقـ! ممنوع...
آخرین نظرات
نویسندگان

...Everybody Wants To Rule The World

جمعه, ۲۱ شهریور ۱۳۹۳، ۰۸:۱۵ ب.ظ

                                  ...Welcome to your life

here's no turnin back                

                                  ...even while we sleep

we will finde you                    

                       ,acting on your best behavior

...turn your back on mother natur  

 

!Everybody Wants To Rule The World

 

   ...it's my own desire

...it's my own remorse

   ...help me to decide

help me make the most of freedom     

and of pleasure ...                                    

 

!Nothing Ever Lasts For Ever

 

!...Everybody Wants To Rule The World

 

there's a room where the light won't finde you

holding hands while the walls come tumbling down

!...when they do, I'll right behinde you

 

,So glad we've almost made it

   ...So sad they had to fade it

 

Everybody Wants To Rule The World

             ...Everybody Wants To Rule

.The World                                        

 

 

 

+ حال توضیح ندارم، خودتون متوجه بشید الآن. :/

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۳/۰۶/۲۱
...!

نظرات  (۷)

۱۷ فروردين ۹۴ ، ۱۹:۵۹ روزالی پیرسون
سلام...خخخ آره جون خودت!!! یه سر نمی زنی ببینی من مرده ام! آیا نمرده ام!! از منا هم که مادرخونده اسبق بود هیچ سر نمی زنی!! والا!!! شوخی کردم...چه خبرا؟!! چرا آپ نمی کنی؟!!
۱۲ مهر ۹۳ ، ۱۸:۱۴ روزالی پیرسون
سلام....

 به به ....چه کردی...تغییر دکوراسیون قالبی انجام دادی.... یه مدت هر چی سر می زدم خبری نبود و آپ نمی کردی بالاخره یاد این وبلاگ طفلکت افتادی نرگس جان... بابا بیا دلم برات این قدر تنگ شده بود...

خاک عالم چرا انگلیسی نویشتی عاقا اصلن فارسی را پاس بداریم منم اینو نمی شینم دو ساعت برگردم توی اینترنت معنی کنم...


بازم سر می زنم به امید آپهای بیشتر از جانب شما.... با تشکر 



پاسخ:
باو نمی‌گی دلمون تنگ می‌شه؟ دغ مرگ می‌شیم؟ می‌پوکیم؟ :دی چه وضعشه خو. :دی خعلی دلم تنگیده بود. :دی

معنی‌ش فک نکنم باشه، بعد اگه می‌خواستم ترجمه هم کنم خیلی ضایع می‌شد فک کنم. :دی ولی اوکی پارسی هم می‌ذاریم که پاس بداریم. :دی

کلی ممنون که سر زدی. :دی دلمون تنگیده بود. :دی
بوقک بابا، در جواب به جوابت باید بگم:

خب بازم بستگی داره تعریفت از رفیق چی باشه. و صد البته به تعریف طرف مقابل هم بستگی داره. ولی در کل سعی کن هیچوقت از یه لونه دوبار نیش نخوری. یکی که نشون داد لیاقت مرام و معرفتت رو نداره بندازش بیرون از دایره ی رفاقتت. بعضی ها فقط به خاطر منفعت شخصی خودشون یا سایتشون(!) باهات رفیقن، بعضی های دیگه صرفن به خاطر فان و وقت گذروندن...

واسه شناخت رفیق از نارفیق خیلی راحت میتونی یکبار سرت رو بندازی پایین و راه خودت رو بری، یکبار در جهتی حرکت کنی که شاید اون طرف باهاش مخالفه و ازت انتظار دیگه ای داره، و دقیقن اینجاست که از روی رفتار اون طرف میفهمی رفیقه یا نا رفیق...آدمه یا انگل! و یادت باشه:«واقعی ترین و صادق ترین رفتارها توی رفتار اجتماعی، وقتی هست که طرف مقابل توی عصبانیت باهات حرف بزنه»


شاید بگی تو عصبانیت عقل آدم درست کار نمیکنه، بله دقیقن همینطوره، چون عقل درست کار نمیکنه توی عصبانیت همه ی حرفا و رفتار طرف مقابل برآمده از ته دله! پس واسه شناختن کسی که نمیدونی رفیقت هست یا نیست، کافیه یه بار عصبانیش کنی:دی

دلمون تنگ شده برات بوقی...بلاگ ما رو هم دریاب:|

+خوبه من تکنیک بک گراند عوض کردن رو یادم دادم به بعضیا، اول تو، بعدش بهداد...فک کنم فراگیر بشه:-j
پاسخ:
من تا جایی که ممکنه سعی می‌کنم همه ازم راضی باشن. خو آدم وقتی عصبانیه یه چیزی می‌گه، بعد پشیمون می‌شه. :| این ملاکی که گفتی برای من خیلی سخته، چون ذاتن موجود بی‌آزاری هستم. :دی از طرفی هم موافقم، بعضی مواقع برای امتحان کردن دوستا فقط کافیه یه‌بار راه خودتو بری. بعضی مواقع هم باید به دوستات شانس دوباره بدی، شاید سه‌باره، شاید تا ده‌بار باید به طرف یه شانسی بدی. بعضی مواقع یه سری چیزا ارزشش رو دارن. ولی خب موافقم، آدم نباید از یه سوراخ دوبار نیش بخوره.

البته این‌جا یه سؤالی که مطرحه اینه که مازا دِ فازا؟ :))) من درمورد حس قدرت‌طلبی و کمال‌پسندی و فلان و اینا می‌خواستم پست بزنم که مقدمه ـش شد این آهنگه. :دی پرتی از موضوع :))

با این درسایی که ما داریم؛ من فقط "بعضی موقع‌ها" وقت می‌کنم غذا بخورم که نمیرم. :| در همین حد. :دی :| بلاگت هم میام. :دی 

+ خودم بلد بودم از قبل. P:< بوقی. :دی :-" :-"
سخته ولی باشه سعی میکنم :|
پاسخ:
تلاش در کل امر پسندیده‌ای ـه :D

آخ جـون بالاخره آپ کردی. :))

این آهنگه خیلی برام آشنا بود ولی هر چی فک کردم، یادم نیومد. البته به این خاطر بود که خیلی هم فک نکردم. :-" 

دلت بسوزه من فردا مدرسه ندارم. ینی چارم انسانیا سه شنبه شون تعطیله. :))
پاسخ:
منــــا! :(( ننه دلم تنگ شده بود. :/ عاخه چه ننه‌ای هستی تو؟ :دی بچه رو توی غربت ول کردی رفتی. :))

آهنگش مال تریلر اسسینز کرید یونیتی ـه، البته فک کنم واسه هانگر گیمز هم بوده. نمی‌دونم دقیقاً :دی

شما که همش باید درس بخونید. :دی معلم‌ها هم کم لطفی نمی‌کنن، همون تعطیلی رو هم از دماغتون می‌کشن بیرون. :دی 
تو هم دلت بسوزه، ما عربی‌‎مون همش مال پارساله :))

شرمنده دیر ج دادم. :دی یادم نبود آپ کردم. :/ :دی
عه؟
آپ کردی؟

آقا این کنکور ما رو عقب انداخته ها. شبا میایم می بینیم ملت آپ کردن، قالب عوض کردن... هعی.

آهنگای خارجی گوش نمیدم. :-" الان از این تریبون استفاده کردم تا فقط همینو بگم. دلم خواست. :-"

یه دوست خوب واقعی بهتر از صد تا دوست‌نماست. و برای اون دوست آدم باید جونش رو هم بده. در همین چارچوب برای هر رابطه و دوستی‌ات باید مایه بذاری؛ به شرطی که دو طرفه باشه. هرجا دیدی فقط از جانب توئه، دل ببر! اما متناسب با هر رابطه ای علاقه و انرژی و محبت صرف کن... نه بیشتر و نه کمتر.


شاد باشی دوست من

پاسخ:
:D

آخرش این کنکور می‌شه دلیل انقراض نسل بشر. :دی از آلودگی هوا خطرناک‌تره. :))

ها منم زیاد گوش نمی‌دم، ولی این خیلی روم تأثیر داشت. :| لامصب معنی زیاد داره. :دی

والا من توی دوستی ممکنه با همه دوست باشم، ولی خب دوستِ خیلی خیلی خیلی (یه صدتا خیلیِ دیگه برو جلو. :دی ) صمیمی اصلاً نمی‌تونم داشته باشم. :| ینی اصن توی سیستم من تعریف نشده؛ :| برای همین دوستام هر کاری هم بکنن به حال من دیگه فرقی نمی‌کنه. :-؟ زیاد خودمو وابسته به کسی نمی‌کنم؛ ولی خب آره، اگه طرف واقعاً دوستیش صادقانه و واقعی باشه، خیلی براش مایه می‌ذارم.

ممنون کامنت گذاشتی. :دی کامنت گذاشتن وسط درس و اینا خیلی سخته. :دی
بوقک بابا، بعضی وقتا آدم فکر میکنه که اطرافیانش ازش انتظارای بیجایی دارن. صرف اینکه یکی رفیقت هست نباس خودت رو براش به هر آب و آتشی بزنی. چیزیه که من جدیدن یاد گرفتم...
تو همه چی اول از همه صلاح خودت رو در نظر بگیر. بابایی هم هرجا باشی هواتو داره:)
پاسخ:
ممنون دَدی جان :دی 
این مورد رو خودمم بهش رسیدم؛ ولی خب آدم باس واسه رفیقش مرام بذاره به هر حال. :-؟ نمی‌دونم والا :دی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی