بــــــــــــــوقـ! ممنوع...

بــــــــــــــوقـ! ممنوع...
آخرین نظرات
نویسندگان

عصاب نداریم ما!

چهارشنبه, ۳۰ اسفند ۱۳۹۱، ۰۹:۱۸ ب.ظ

من عصاب ندارم... شما عصاب نداری... ملت عصاب ندارن... کی اعصاب داره؟! ها؟

اصلا اعصاب چیه؟ خوردنیه؟! پوشیدنیه؟ شما بگو! من که نمی دونم. شاید یه بهونه ایه برای خر کردن ملت. بهونه ای که وقتی می زنن شَل و پَلِت می کنن، بیان و بگن که: اعصاب نداشتیم! یا وقتی که عین چــی (!) ضایعت کردن، بیان و بگن: اعصابم خرد بود.

آخه چرا باید اعصاب خرد باشه؟ مگه یه بار بیشتر زندگی نمی کنیم؟ حالا کُپه کُپه بدبختی! مگه بیکاریم که اعصابمون رو خرد کنیم؟ ها؟

ببخشید، ولی من یکی مغز خر میل نکردم که وقت با ارزشم رو پای "اعصاب خرد کردن" حروم کنم... می دونم... چیزایی که می گم با عقل آدمی زیاد مطابقت نداره اما خب منم دیگه... یه جام نلنگه اون وَرم حتما می لنگه.


شما اصن یه چیزی بگو! من که هنوز این " اعصاب ندارم" تو کَتَم نرفته!

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۱/۱۲/۳۰
...!

نظرات  (۷)

۱۹ آذر ۹۲ ، ۰۰:۱۰ روزالی پیرسون
نرگس جان...

اعصاب نداشتن شده یه بهونه برای کوه نوردی کردن روی افکار و احساسات دیگران! طرف از کجا اعصابش خرده ...میاد دق و دلیش رو خالی می کنه روی یکی دیگه...بابا یه کم انصاف هم چیز خوبیه اگه داشته باشیم...

کاش آدم‌ها یه کم توجه می‌کردن به همین مطالب.... البته خیلی‌ها هم خوب می دونند و مانند زنبور بی عسل عملی در کارشون نیست....


*نرگس جان اون نظر بالای همین کامت رو پاک کن، اشتباه شد....



با تشکر
پاسخ:
سلام
خب واقعاً هیچ‌کس توجه نمی‌کنه؛ حتی اگه انتظارات طرف مقابلش باشه. :-؟

+ کامنتِ رو پاکش کردم. :دی
+ روزالی جان، تازگیا کم پیدایی. :دی نمی‌گی دلمون تنگ می‌شه؟ :دی

ممنون بابت نظر :-"
سلام.
خواستم تولدتو تبریک بگم و برات آرزوی موفقیت کنم.
البته ازاون جایی که نمی تونم وارد سایت افسانه ها شم(نمی دونم چرا!)گفتمهمین جابهت تبریک بگم.
باتشکر.
تارتاروس.
پاسخ:
خیلی خیلی ممنون!:دی

سلام.

اولاًخواستم تولدت 14ساگیتو که4روزه دیگس تبریک بگم.

اینکه به همه چی گیرمی دی رو قبول دارم.

زیاددیدم این کاروکنی!

تارتاروسم اون بالایی روکلی نوشته بود(فکر کنم).:دی

پاسخ:
چه عجب یکی یادش بود! :دی

سه تا علامت سوال جان ممنون!
ببین برای یه دختر14ساله اینهمه اعصاب خوردی بدا!
اگه بیرون نریزیش یا یه کاری نکنی تهش می رسه به جنون یا یه همچین چیزی(مثلاً نابودی از لحاظ روحی و چیزهای دیگه که خودت بهترمی دونی)
پاسخ:
من کلاً آدمی نیستم که عمرمو حروم کنم!
و من سیزده سالمه نه چهارده. :دی

من که نمی گم اعصاب خودم خرده! می گم چرا ملت اعصابشون خرده؟! :دی

بیخیالش اصن! من به همه چی گیر می دم!
ظاهرا این قصه سر دراز داره! :دی

من از این طرفدارای تهاجم روحی روانی نیستم، ولی اینم بگم که اگه بریزی توی خودت، خودتی که له میشی. فکر کن این همه اعصاب خوردی داری، حالا هی بروز نمیدی، هی بروز نمیدی. اولین مرحله افسردگیه. (افسردگی رو دست کم نگیر، عوارض فیزیکی هم داره که خیلی خوب پیش بره سکته قلبی میکنی.) بعد اگه از افسردگی زنده بیای بیرون، (فکر نمیکنم زنده یا مرده کسی بتونه بدون اینکه یه فکری براش کنه به تهش برسه!) کلا از نظر روحی نابود میشی و باید به دسته دیوانگان بپیوندی و سلام اینجانب را به روانی های محترم برسونی!
پاسخ:
خب، خانم یا آقای چشمک! (به من چه خودت چشمک گذاشتی. :دی)
مث این که راس می گی :دی
باوشه... پس باید دنبال یه راه دیگه باشم.:دی 
 

پ.ن: خب اعصابشون رو خرد نکنن که این جوری نشه. :دی انگار بدبختی کمه، باید اعصاب پوکیده ی اینا رو هم از رو زمین جمع کنیم. :دی
وقتی اعصابت خرد میشه، رو به عصبانیت میری. وقتی عصبانی شدی، اگه آروم نشی، رو به جنون میری.
حالا فکر کن توی این مسیر، یکی پیدا میشه و چهارتا حرکت چپلچولوکی (D:) میکنه. خب معلمومه رو سرش خراب میکنی. و تازه، همیشه آدم نیاز داره که سر یکی خراب بشه، وگرنه از تو میترکه!
پاسخ:
پس همون از تو بترکه بهتره. :دی
وقتی هم که رو به جنون رفت یه فکری به حالش می کنیم. :-"
آخه مردم گناه شون چیه خو؟!
چه بخوای چه نخوای اعصاب خرد میشه. آدم دلش نمیخواد توی زمستون شیشه اتاقش بشکنه، ولی یه بوقی پیدا میشه بزنه بشکنتش!
تعداد بازدیدای بلاگت هم منو خیلی کشته!:دی
پاسخ:
ها! اون که منو هم کشته :دی
ولی چرا باید خردش کنیم هان؟ چرا چرا؟ بعد چرا خرد می شه باید کوبیده بشه رو یر مردم؟ هان :دی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی