بــــــــــــــوقـ! ممنوع...

بــــــــــــــوقـ! ممنوع...
آخرین نظرات
نویسندگان

اولین مطلب!

چهارشنبه, ۳۰ اسفند ۱۳۹۱، ۰۸:۴۶ ب.ظ

خب... شاید این اولین پستی باشه که می زنم... شایدم نباشه. کار من همش با شاید شروع می شه و با شاید تموم.

چرت و پرت هایی که تو ذهنمه، سوالای مختلفی که تو فکرمه... شاید بذارم اینجا... .

البته فک نکنید که می خوام این جا براتون گریه کنما! نوچ ملت! آخه شما چه گناهی کردین مگه؟! :دی داشتم بهتون جو می دادم جوگیرا.
:دی


خب... به وبلاگ باقالی اندر باقالای من خوش اومدین!

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۱/۱۲/۳۰
...!

نظرات  (۲)

جون من تو اپال افسلنه هایی؟ااااااااباورم نمیشه>>
پاسخ:
باور کن :-"
به تو هم که اینجایی دختر جان! :دی

جو خوبی دادی... ادامه بده :-P

اگه گفتی من کیم؟! :-"


پاسخ:
من چه گناهی کردم که همه اینجا ناشناس می شن؟!

خودت بوگو :دی

این ایمیلت هم آشنا می زنه!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی